Contenido principal

Sol·licitud d'increment d'incapacitat permanent total amb 55 anys < Tornar

A través d'este servici pot fer la sol•licitud, per Registre electrònic, d'increment en un 20% del percentatge aplicable a la base reguladora en complir els 55 anys.

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

A pensionistes d'incapacitat permanent total en complir els 55 anys.

Què permet fer

Fer una sol•licitud per Registre Electrònic.

Què es necessita per a fer-ho

Incorporar al formulari d'accés al servici la major quantitat possible d'informació de què es dispose.

Cal tindre en compte

Si hi accedix amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per a garantir un major nivell de seguretat en este servici, se li enviarà un codi per SMS al número de mòbil que haja facilitat durant l'acte de registre, el qual haurà d'introduir per a poder firmar la comunicació en el registre electrònic.

Omplir les dades que se sol•liciten en el model conforme a les indicacions que hi apareixen.

No cal aportar cap document addicional per a tramitar-la.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebrà un "justificant de recepció" (zip) integrat pel resguard de la sol•licitud en format PDF i la firma del servidor que garantix que la transacció s'ha produït correctament.

Si no rep el missatge de confirmació o rep un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de presentar en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

L'Institut Nacional de la Seguretat Social enviarà la resolució de la sol•licitud al domicili de l'interessat.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

Accés al servici

Complementary Content
${loading}