Contenido principal

Sol·licitud d'increment d'incapacitat permanent total amb 55 anys < Tornar

A través d'aquest servei podeu fer la sol•licitud, per Registre electrònic, d'increment en un 20% del percentatge aplicable a la base reguladora en complir els 55 anys.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

A persones que tinguin reconeguda una pensió de la Seguretat Social.

Què permet fer

Fer una sol•licitud per Registre Electrònic.

Què es necessita per fer-ho

Incorporar al formulari d'accés al servei la major quantitat possible d'informació de què es disposi per fer la sol•licitud.

Cal tenir en compte

Si hi accediu amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per garantir un major nivell de seguretat en aquest servei, se us enviarà un codi via SMS al número de mòbil que hàgiu facilitat durant l'acte de registre, el qual haureu d'introduir per poder signar la comunicació en el registre electrònic.

Emplenar les dades que se sol•licitin al formulari segons les indicacions que hi apareixen.

No cal aportar cap document addicional per tramitar-la.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebreu un "justificant de recepció" (zip) integrat pel resguard de la sol•licitud en format PDF i la signatura del servidor que garanteix que la transacció s'ha produït correctament.

Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

L'Institut Nacional de la Seguretat Social enviarà la resolució de la sol•licitud al domicili de l'interessat.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

Accés al servei

Complementary Content
${loading}