Contenido principal

Solicitude de Fraccionamento do reintegro de prestacións indebidamente percibidas < Volver

Este servizo permite solicitar, por Rexistro electrónico, o fraccionamento do reintegro de prestacións indebidamente percibidas.

Acerca deste trámite

A quen vai dirixido

Persoas responsables do pagamento da débeda contraída coa Seguridade Social por prestacións indebidamente percibidas con dificultades económicas que lles impidan efectuar o reintegro no prazo indicado na reclamación.

Que permite realizar

  • Presentar unha solicitude de fraccionamento por Rexistro Electrónico.
  • Anexar a documentación.

Que necesita para realizalo

Para realizar este trámite debe dispoñer dos datos relativos á débeda que lle reclamasen (número de reclamación de débeda e importe) por prestacións indebidamente percibidas.

Hai que ter en conta

Se accede con Usuario + Contrasinal (Cl@ve permanente), para garantir un maior nivel de seguridade, enviaráselle un código vía SMS ao número de móbil que declarase durante o acto do rexistro, código que deberá introducir para poder asinar a comunicación no rexistro electrónico.

A solicitude poderá presentarse en calquera momento ata o último día do mes seguinte ao que se produce a notificación da reclamación de débeda.

O período total do fraccionamento non poderá exceder de 5 anos.

O tamaño total da documentación que hai que anexar non deberá superar os 10 Mb.

Próximos pasos

Unha vez realizado o trámite recibirá unha "notificación de recibo" en formato PDF.

Se non recibe a mensaxe de confirmación ou, se é o caso, recibe unha mensaxe de erro ou deficiencia da transmisión, deberá realizar a presentación noutro momento ou utilizar outros medios.

A Administración ditará e notificará a resolución no prazo de 3 meses naturais dende a recepción da solicitude.

Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.

Acceso directo a trámites

Complementary Content
${loading}