Valore esta pàgina
Valore este contingut

Contenido principal

Adjuntar documentació de treball autònom < Tornar

Aquest servei permet adjuntar, per Registre electrònic, documentació complementària a l’alta per acreditar el compliment dels requisits per a l’accés a determinats beneficis.

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

Treballadors en situació d'alta en el Règim Especial de treballadors per compte propi o autònoms.

Què permet fer

  • Annexar documentació.

Què es necessita per a fer-ho

  • Disposar d'un programari que permeta desar la documentació que cal adjuntar.

Cal tindre en compte

Si hi accedix amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per a garantir un major nivell de seguretat en este servei, se li enviarà un codi per SMS al número de mòbil que haja facilitat durant l'acte de registre, el qual haurà d'introduir per a poder firmar la comunicació en el registre electrònic.

La mida total de la documentació a annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebrà un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rep el missatge de confirmació o rep un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física

Obtener Acceso
Complementary Content
${loading}