Valori aquesta pàgina
Valori aquest contingut

Contenido principal

Adjuntar documentació de treball autònom < Tornar

Aquest servei permet adjuntar, per Registre electrònic, documentació complementària a l’alta per acreditar el compliment dels requisits per a l’accés a determinats beneficis.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

Treballadors en situació d'alta en el Règim Especial de treballadors per compte propi o autònoms.

Què permet fer

  • Annexar documentació.

Què es necessita per fer-ho

  • Disposar d'un programari que permeti desar la documentació que cal adjuntar.

Cal tenir en compte

Si hi accediu amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per garantir un nivell de seguretat més alt en aquest servei, se us enviarà un codi via SMS al número de mòbil que hàgiu facilitat durant l'acte de registre, el qual haureu d'introduir per poder signar la comunicació en el registre electrònic.

La mida total de la documentació que s’ha d’annexar no pot superar els 10 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebreu un “justificant de recepció” en format PDF.

Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d’error o deficiència de la transmissió, l’haureu de presentar en un altre moment o haureu d’utilitzar altres mitjans.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como persona física

Obtener Acceso
Complementary Content
${loading}