Contenido principal

Sol·licitud per al trasllat de pensions a una altra província < Tornar

A través d'este servici pot fer la sol·licitud,per Registre Electrònic, per al trasllat de pensions a una altra direcció provincial de l'Institut Nacional de la Seguretat Social.

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

A persones que tinguen reconeguda una pensió de la Seguretat Social.

Què permet fer

Sol·licitar per Registre Electrònic el trasllat de pensions per a la gestió en una altra direcció provincial de l'Institut Nacional de la Seguretat Social.

Què es necessita per fer-ho

Incorporar al formulari d'accés al servici la major quantitat possible d'informació de què es dispose.

Cal tindre en compte

Si hi accedix amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per a garantir un major nivell de seguretat en este servici, se li enviarà un codi via SMS al número de mòbil que haja facilitat durant l'acte de registre, el qual haurà d'introduir per a poder firmar la comunicació en el registre electrònic.

Omplir les dades que se sol·liciten al formulari conforme a les indicacions que hi apareixen.

No cal aportar cap document addicional per a la seua tramitació.

Pròxims passos

Una vegada efectuat el tràmit rebrà un "justificant de recepció" (zip) integrat pel resguard de la sol·licitud en format PDF i la firma del servidor que garantix que la transacció s'ha produït correctament.

Si no rep el missatge de confirmació o rep un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

L'Institut Nacional de la Seguretat Social enviarà la resolució de la sol·licitud al domicili de l'interessat.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

Accés al servici

Complementary Content
${loading}