Contenido principal

Comunicació de defunció de perceptor de prestació < Tornar

Aquest servei permet comunicar, per registre electrònic, la defunció d'un perceptor de prestació de la Seguretat Social.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

Als qui vulguin comunicar la defunció d'un perceptor de prestació de la Seguretat Social.

Què permet fer

  • Annexar i enviar el certificat de defunció.

Què es necessita per fer-ho

  • Annexar el certificat de defunció.
  • Si actueu com a representant, haureu d'adjuntar el model normalitzat de representació que figura a l'apartat de documentació adjunta o qualsevol document vàlid en dret que deixi constància fidedigna de la representació.

Cal tenir en compte

Si hi accediu amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per garantir un major nivell de seguretat en aquest servei, se us enviarà un codi via SMS al número de mòbil que hàgiu facilitat durant l'acte de registre, el qual haureu d'introduir per poder signar la comunicació en el registre electrònic.

La província de tràmit és aquella a la qual voleu adreçar la comunicació.

La sessió de connexió està limitada temporalment; per tant, si la sessió caduca mentre empleneu la sol·licitud, l'haureu de tornar a iniciar i acabar les actuacions que tingueu pendents de fer.

La mida total de la documentació que s'ha d'annexar no pot superar els 5 Mb.

Pròxims passos

Una vegada fet el tràmit, rebreu un "justificant de recepció" (zip) integrat pel resguard de la sol·licitud en format PDF i la signatura del servidor que garanteix que la transacció s'ha produït correctament.

Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

Accés al servei

Documentació adjunta
Documentació adjunta
nom del document Data de publicació
Model normalitzat de representació (PDF, 1441 Kb) 03/08/2018
Complementary Content
${loading}