Contenido principal

Incremento de incapacidade permanente total con 55 anos < Volver

A través deste servizo pode realizar a solicitude, por Rexistro electrónico, de incremento nun 20 % da porcentaxe aplicable á base reguladora ao facer os 55 anos de idade.

Acerca deste trámite

A quen vai dirixido

A persoas que teñan recoñecida unha pensión da Seguridade Social.

Que permite realizar

Realizar unha solicitude por Rexistro Electrónico.

Que necesita para realizalo

Incorporar no formulario de acceso ao servizo a maior cantidade posible de información da que se dispoña para realizar a solicitude.

Hai que ter en conta

Se accede con Usuario + Contrasinal (Cl@ve permanente), para garantir un maior nivel de seguridade enviaráselle un código vía SMS ao número de móbil que declarase durante o acto do rexistro, código que deberá introducir para poder asinar a comunicación no rexistro electrónico.

Cubrir os datos que se soliciten no formulario conforme as indicacións que aparecen no mesmo.

Non é necesario achegar ningún documento adicional para a súa tramitación.

Próximos pasos

Unha vez realizado o trámite, recibirá unha "notificación de recibo" (zip) integrada polo resgardo da solicitude en formato PDF e a sinatura do servidor que garante que a transacción se produciu correctamente.

Se non recibe a mensaxe de confirmación ou, se é o caso, recibe unha mensaxe de erro ou deficiencia da transmisión deberá realizarse a presentación noutro momento ou utilizar outros medios.

Por parte do Instituto Nacional da Seguridade Social enviarase ao domicilio do interesado a resolución da solicitude.

Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.

Acceso ao servizo

Complementary Content
${loading}