Contenido principal

Solicitude de revisión da incapacidade permanente < Volver

A través deste servizo pode realizar, por Rexistro electrónico, a solicitude da revisión da última revalorización e paga única.

Acerca deste trámite

A quen vai dirixido

A pensionistas de incapacidade permanente.

Que permite realizar

Realizar  unha solicitude por Rexistro Electrónico de revisión da pensión de incapacidade permanente por melloría, agravamento ou erro de diagnóstico.

Anexar a documentación esixida.

Que necesita para realizalo

Incorporar no formulario de acceso ao servizo a maior cantidade posible de información da que se dispoña para realizar a solicitude.

Hai que ter en conta

Se accede con Usuario + Contrasinal (Contrasinal permanente), para garantir un maior nivel de seguridade, enviaráselle un código vía SMS ao número de móbil que declarase durante o acto do rexistro, código que deberá introducir para poder asinar a comunicación no rexistro electrónico.

Cubrir os datos que se soliciten no formulario conforme as indicacións que aparecen neste.

Os documentos que se deben presentar con esta solicitude son os indicados no botón da "axuda" que se encontra dispoñible no formulario.

O tamaño total da documentación que hai que anexar non pode superar os 5 Mb.

Próximos pasos

Unha vez realizado o trámite recibirá unha "notificación de recibo" (zip) integrada polo resgardo da solicitude en formato PDF e a sinatura do servidor que garante que a transacción se produciu correctamente.

Se non recibe a mensaxe de confirmación ou, se é o caso, recibe unha mensaxe de erro ou deficiencia da transmisión deberá realizarse a presentación noutro momento ou utilizar outros medios.

Por parte do Instituto Nacional da Seguridade Social enviarase ao domicilio do interesado a resolución da solicitude.

Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.

Acceso ao servizo

Complementary Content
${loading}