Contenido principal

Prestació a favor de familiars < Tornar

Aquest servei permet sol•licitar, per Registre electrònic, la prestació a favor de familiars.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

A tots els ciutadans.

Què permet fer

  • Presentar una sol·licitud per Registre Electrònic.
  • Baixar i adjuntar un model de sol·licitud.
  • Annexar la documentació.

Què es necessita per fer-ho

  • Emplenar i annexar el model de sol·licitud.
  • Annexar una còpia dels documents que es detallen a les instruccions.
  • Disposar d'un programari que permeti emplenar i guardar la sol·licitud per annexar-la després.

Cal tenir en compte

Si hi accediu amb Usuari + Contrasenya (Cl@ve permanent), per garantir un major nivell de seguretat en aquest servei, se us enviarà un codi via SMS al número de mòbil que hàgiu facilitat durant l'acte de registre, el qual haureu d'introduir per poder signar la comunicació en el registre electrònic.

La mida total de la documentació a annexar no haurà de superar els 5 Mb.

La sol·licitud ha estat inicialment dissenyada per presentar-la en suport paper davant la Direcció Provincial de l'INSS, de manera que trobareu referències que no corresponen a la via telemàtica.

Si actueu com a representant, haureu d'adjuntar el model normalitzat de representació que figura a l'apartat de documentació adjunta o qualsevol document vàlid en dret que deixi constància fidedigna de la representació.

La província de tràmit és aquella a la qual voleu adreçar la sol·licitud. Les observacions només s'emplenaran quan no s'annexi un formulari de sol·licitud.

Cal assenyalar que la sessió de connexió està limitada temporalment i, per tant, si caduca mentre empleneu la sol·licitud, l'haureu de tornar a iniciar i acabar les actuacions pendents.

Pròxims passos

Una vegada efectuat el tràmit rebreu un "justificant de recepció" (zip) integrat pel resguard de la sol·licitud en format PDF i la signatura del servidor que garanteix que la transacció s'ha produït correctament.
Si no rebeu el missatge de confirmació o rebeu un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.

L'INSS enviarà la resolució de la sol·licitud al domicili de l'interessat.

Consultar la situació en què es troba el tràmit de la prestació sol·licitada a través del servei Com va la meva prestació?

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

Accés al servei

Complementary Content
${loading}