Contenido principal

Informe d'estar al corrent de les obligacions de la Seguretat Social < Tornar

A través d'este servici es pot consultar en línia, obtindre i/o imprimir un informe sobre l'existència o inexistència de deutes amb la Seguretat Social. Si hi accedix sense certificat digital, se li enviarà l'informe per correu postal.

Sobre este tràmit

A qui va dirigit

Persones amb número d'afiliació a la Seguretat Social (NAF), independentment del Règim a què pertanguen.

Què permet fer

  • Visualitzar i consultar de manera immediata l'informe.
    • Si es reflectix un deute amb la Seguretat Social, s'obté un segon informe amb el número de document de deute i el període i import pel qual s'ha emés.
  • Baixar-lo en format PDF.
  • Imprimir-lo.

Si hi accedix sense certificat digital:

  • Sol·licitar l'informe per a la posterior recepció a través de correu ordinari.
  • L'informe reflectix si hi ha o no deute contret amb la Seguretat Social i, en cas de tindre un deute, mostra el número de document de deute i el període i import pel qual s'ha emés.

Cal tindre en compte

Les dades introduïdes al formulari han de coincidir amb les existents en la base de dades de la Tresoreria de la Seguretat Social. Si no coincidixen, no s'enviarà l'informe. Si no coincidixen, no s'enviarà l'informe.

Pròxims passos

Una vegada omplit el formulari, s'obté un número de referència que servirà per a consultar l'estat de la petició.

La informació de l'estat de la petició cursada es rebrà a través d'un correu electrònic.

Transcorregudes 24 hores des de la recepció del correu informatiu, es podrà accedir al servici Consulta d'estat de sol·licitud d'informes.

Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.

Accés al servici

Complementary Content
${loading}