Contenido principal

Informe de situació actual del treballador < Tornar

Aquest servei permet consultar en línia i/o imprimir un informe sobre la situació del sol·licitant en els diferents règims del Sistema de la Seguretat Social en la data de la petició.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

Persones físiques que tenen assignat un número d'afiliació a la Seguretat Social (NAF), independentment del Règim a què estiguin adscrites.

Què permet fer

  • Visualitzar i consultar de forma immediata l'informe.
  • Baixar-lo en format PDF.
  • Imprimir-lo.

Cal tenir en compte

Aquest servei permet consultar i/o obtenir un informe sobre la situació del sol·licitant en el Sistema de la Seguretat Social en la data de la petició:

  • Si el sol·licitant en la data de la sol·licitud no té assignat un número de Seguretat Social (NAF), el servei li indicarà aquesta circumstància.
  • Si el sol·licitant disposa d'un número de Seguretat Social, però  mai no ha estat en situació d'alta en el Sistema de la Seguretat Social, el servei l'informarà d'aquesta situació.
  • Si el sol·licitant disposa d'un número de Seguretat Social i es troba d'alta en un o diversos règims del Sistema, és a dir, desenvolupant una o diverses activitats que determinin el seu enquadrament en un o diversos règims del Sistema en la data de la sol·licitud, en aquest cas s'indicarà l'última situació d'alta en la data de la consulta o de totes.
  • Si el sol·licitant disposa d'un número de Seguretat Social, però en la data de la sol·licitud es troba en situació de baixa del Sistema, és a dir, que no estigui desenvolupant una activitat que determini el seu enquadrament en algun dels règims de la Seguretat Social, s'indicarà com a situació actual aquella la data de baixa de la qual sigui més propera a la data en què es fa la consulta.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

Accés al servei

Complementary Content
${loading}