Contenido principal

Comunicació de Vida Laboral i Bases de Cotització als treballadors < Tornar

A través d'aquest servei es poden obtenir, imprimir i/o consultar en línia els documents relacionats amb la comunicació anual als treballadors de dades laborals: carta de presentació, informe integrat, glossari de termes i tríptic informatiu.

Sobre aquest tràmit

A qui va adreçat

Treballadors que han estat en situació d'alta en algun moment de l'any anterior i que, a més, tenen anotat el seu telèfon mòbil a la base de dades de la Tresoreria General de la Seguretat Social.

Què permet fer

  • Visualitzar i consultar de forma immediata qualsevol dels documents següents:
    • Informe integrat, que consta de:
      • Informació sobre la situació laboral, actualitzada a la data de baixada.
      • Historial de Vida Laboral i de les Bases de Cotització de l'any anterior.
      • Per als sol•licitants amb més de 60 anys, les bases de Cotització comunicades a la Seguretat Social durant els últims quinze anys de vida professional.
    • Glossari de termes.
  • Baixeu-lo en format PDF.
  • Imprimiu-lo.

Cal tenir en compte

Aquest servei substitueix la comunicació que s'enviava anualment en paper.

Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.

Accés al servei

Complementary Content
${loading}