COVID-19. Les sol·licituds d’ajornament de les cotitzacions a la Seguretat Social corresponents a les empreses i treballadors autònoms que tinga assignats l’Autoritzat RED s’han de presentar únicament a través d’este servici.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
Este servici permet sol·licitar, per Registre electrònic, l’ajornament de les quotes o els deutes contrets amb la Seguretat Social.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
Este servici permet el pagament amb targeta bancària de dèbit o crèdit de tots aquells deutes amb la Seguretat Social en via voluntària no ingressats en termini reglamentari, els deutes en via executiva i els deutes que hagen sigut objecte de reclamació de deute.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
A través d'este servici es podrà sol·licitar, per Registre electrònic, la moratòria, el diferiment o l'exempció del pagament de quotes establides com a mesura pal·liativa dels danys o perjuís causats per una circumstància d'índole excepcional que afecta determinats sectors d'activitat en un àmbit geogràfic.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
A través d’este servici es podrà sol·licitar, per Registre electrònic, el reintegrament total o parcial de les quotes ingressades per error, en els termes i supòsits fixats reglamentàriament, en el Règim General i Assimilats.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
A través d'este servici es podrà sol·licitar la devolució d'ingressos indeguts corresponents al Règim a què estiguen adscrits els treballadors, així com consultar l'estat de l'expedient a què haja donat origen la sol·licitud d'ingressos indeguts.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
A través d'este servici es pot consultar en línia, obtindre i/o imprimir un informe sobre l'existència o inexistència de deutes amb la Seguretat Social. Si hi accedix sense certificat digital, se li enviarà l'informe per correu postal.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
A través d'este servici, les persones físiques que tenen assignat un número d'afiliació a la Seguretat Social (NAF) podran obtindre i/o consultar en línia un certificat en què es recull la informació relativa a l'existència o no de deutes contrets amb la Seguretat Social, independentment del Règim a què estiguen adscrites.
Novetat per a treballadors per compte propi:
Possibilitat d’obtenir el document d’ingrés de quotes fora de termini amb un 10% de recàrrec durant tot el mes següent a l’acabament del termini reglamentari.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
Este servici permet visualitzar i consultar tots els deutes o liquidacions pendents de pagament amb la Seguretat Social i obtindre un rebut de pagament amb el número de compte de l'entitat financera on haurà de fer l'ingrés.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
Este servici permet sol·licitar, per Registre electrònic, el fraccionament del reintegrament de prestacions indegudament percebudes.