Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
A través d'aquest servei podeu fer, des de l'ordinador, el càlcul aproximat de la quantia a què ascendirà el conveni especial al qual us voleu subscriure.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
A través d’aquest servei podreu confirmar l’assignació dels vostres codis de compte de cotització (CCC) o del vostre número d’afiliació (NAF) a un autoritzat RED.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
Aquest servei permet consultar les sol·licituds de la Tresoreria General de la Seguretat Social presentades per Registre electrònic.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
A través d’aquest servei podeu consultar si el vostre Número d’Afiliació (NAF) està assignat o no a un autoritzat RED en el moment de la consulta. Així mateix, podreu consultar un historial dels autoritzats RED a què ha estat assignat el vostre NAF.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
A través d'aquest servei podreu consultar l'estat en què es troben les peticions efectuades d'informes de vida laboral, informes de bases de cotització, informes de bases i quotes ingressades i informe d'estar al corrent en les obligacions de la Seguretat Social.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
Aquest servei permet consultar dades estadístiques sobre afiliats en alta laboral i empreses cotitzadores en el Sistema de la Seguretat Social a través de l'Eina Px-Web.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
A través d'aquest servei, rebreu informació de les subhastes que es convoquen per vendre immobles propietat de la Tresoreria General de la Seguretat Social.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
A través d’aquest servei podreu accedir al perfil de contractant dels òrgans de contractació de la Seguretat Social situat a la Plataforma de Contractació del Sector Públic.
AVÍS IMPORTANT
Si disposeu de certificat electrònic o Cl@ve, si us plau, utilitzeu-los per accedir a aquest servei. També podeu utilitzar aquest servei mitjançant representació d’una persona de la vostra confiança que disposi de certificat digital o Cl@ve. En tots dos casos, el servei us facilitarà un justificant de la presentació i el registre de documentació.
Si sou un professional o un altre subjecte obligat a utilitzar mitjans electrònics que actueu en representació d’un interessat, heu d’utilitzar el servei d’aquesta Seu corresponent al tràmit que vulgueu realitzar accedint amb el vostre certificat electrònic o cl@ve. Les sol·licituds que es presentin a través d’aquest servei o sense identificar amb cl@ve o certificat no seran ateses.
Mesures excepcionals COVID19:
Per facilitar l’ús del servei, podeu consultar aquest vídeo informatiu
Excepcionalment, mentre es mantinguin les mesures de contenció actuals, podeu presentar escrits, sol·licituds i comunicacions urgents i inajornables a través d’aquest servei sense identificar-vos electrònicament, si no disposeu de mitjans per a això. No s’admetran sol·licituds IMV a través d’aquest servei. A partir del dilluns 15 podreu fer aquestes sol·licituds en el servei específic per a l’Ingrés Mínim Vital.
Tingueu en compte que, en aquesta modalitat de tramesa, el vostre escrit o sol·licitud no es formalitzarà en el Registre Electrònic de la Seguretat Social. Es confirmarà en pantalla la tramesa de les dades i rebreu al correu electrònic que proporcioneu una còpia del que s’envia a la Direcció Provincial que seleccioneu. També us informem que pot ser necessari que ens hi posem en contacte per acreditar la vostra identitat, verificar les dades i la documentació remesa o, si escau, requerir documentació addicional.
Per fer sol·licituds, podeu obtenir els formularis a l’apartat de formularis i models de sol·licituds. Si necessiteu formular alguna comunicació relativa a la vostra pensió, podeu obtenir els models per emplenar-los a l’apartat de comunicacions de pensionistes.
Us recordem la necessitat de fer un ús responsable d’aquest canal per assegurar una prestació del servei adequada i eficaç.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
Aquest servei permet presentar per registre electrònic, en nom propi o en representació d’una altra persona, escrits, sol·licituds o comunicacions adreçats a l’Institut Nacional de la Seguretat Social la presentació dels quals no es prevegi en un servei específic de la Seu Electrònica de la Seguretat Social. No s’admetran sol·licituds d’Ingrés Mínim vital a través d’aquest servei.
AVÍS IMPORTANT
Si disposeu de certificat electrònic o cl@ve, si us plau, utilitzeu-los per accedir a aquest servei. També podeu, excepcionalment i mentre es mantinguin les mesures de contenció del COVID19, presentar escrits, sol·licituds i comunicacions a través d’aquest servei sense identificar-vos electrònicament. Reviseu la descripció d’aquest servei a “Sobre aquest tràmit”. En aquest cas, el vostre escrit no es formalitzarà en el Registre Electrònic de la Seguretat Social i pot ser necessari que se us requereixi per acreditar la vostra identitat o verificar la documentació i les dades remeses.
L’Autoritzat RED ha de presentar les sol·licituds de les empreses, treballadors autònoms i ocupadors de llar que tingui assignats a través del Sistema RED, excepte les sol·licituds d’ajornaments de les cotitzacions a la Seguretat Social o la presentació de documentació relativa a les sol·licituds esmentades, que s’haurà de realitzar exclusivament en el registre electrònic de la Seguretat Social a través del servei d’“Ajornament en el pagament de deutes a la Seguretat Social” o “Contestar requeriments o presentar documentació relacionada amb un document rebut de la Seguretat Social”, respectivament. Fora d’aquests supòsits no es tramitaran les sol·licituds que presenti l’Autoritzat per un canal diferent del Sistema RED.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
Aquest servei permet presentar per registre electrònic, en nom propi o en representació d’una altra persona, escrits, sol·licituds o comunicacions adreçats a la Tresoreria General de la Seguretat Social, la presentació dels quals no es prevegi en un servei específic de la Seu Electrònica de la Seguretat Social.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
Aquest servei permet presentar per registre electrònic, en nom propi o per representació d’una altra persona, informes mèdics actualitzats, adreçats a les Unitats Mèdiques de l’Institut Nacional de Seguretat Social, en relació amb les prestacions del sistema de Seguretat Social.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
Aquest servei permet tramitar les reclamacions dels treballadors en relació amb l’actuació de les Mútues Col·laboradores amb la Seguretat Social.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
A través d'aquest servei les empreses podran efectuar la rescissió dels CCCs que tingui assignats a autoritzats RED. Els empresaris individuals, a més dels seus CCCs, podran tramitar la rescissió del seu NAF, si aquest està assignat a un autoritzat RED. Els ciutadans podran rescindir el seu Número d'Afiliació a l'autoritzat RED a què està assignat.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
Amb aquest servei es poden consultar i obtenir dades estadístiques sobre les malalties professionals esdevingudes als treballadors afiliats que tinguin cobertes les contingències professionals en els diferents règims de la Seguretat Social.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
Mitjançant aquest servei, l’empresa o treballador per compte d’altri o propi podrà emplenar, per registre electrònic, el formulari electrònic (que substitueix el model TA 300) necessari en els desplaçaments temporals per realitzar la seva activitat en un o més països amb els quals existeix norma internacional de Seguretat Social (Reglaments Comunitaris i Convenis de Seguretat Social).
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
Aquest servei permet sol·licitar, per Registre electrònic, la baixa o la comunicació/modificació de dades als creditors del Sistema de la Seguretat Social.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
Aquest servei facilita, per Registre electrònic, el model per sol·licitar l’alta com a creditors del Sistema de la Seguretat Social d’aquells que reuneixin aquesta condició com a conseqüència de la prestació de béns i serveis al sistema de la Seguretat Social.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
Aquest servei permet a l’usuari emplenar i presentar en un mateix accés davant del Registre electrònic la Sol·licitud d’autorització per a l’ús del Sistema RED, per a qualsevol de les seves modalitats de transmissió (RED Internet, RED Directe i Sistema de Liquidació Directa).
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
A través d'aquest servei es pot verificar l'autenticitat dels certificats i informes emesos per la Tresoreria General de la Seguretat Social amb EMPREMTA.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
Amb aquest servei es poden consultar dades estadístiques sobre la nòmina de pensions contributives i de prestacions familiars de pagament periòdic del Sistema de la Seguretat Social.
AVÍS
Us recordem que les sol·licituds presentades entre el 15 de juny i el 15 de setembre de 2020 tindran efectes econòmics des de l’1 de juny de 2020, si són aprovades, sempre que els requisits es compleixin aquesta data.
Per això, us recomanem que no presenteu la vostra sol·licitud fins que disposeu de tota la documentació necessària. Això facilitarà la tramitació i permetrà agilitar els nostres temps de resolució.
Aquí podeu veure un vídeo sobre la informació a la seva disposició sobre l’ingrés mínim vital.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
Aquest servei permet sol·licitar, per Registre electrònic o mitjançant tramesa de la sol·licitud, la prestació d’Ingrés Mínim Vital, que es configura com el dret a una prestació de naturalesa econòmica dirigida a prevenir el risc de pobresa i exclusió social de les persones que viuen soles o estan integrades en una unitat de convivència que manquin dels recursos econòmics suficients per a la cobertura de les seves necessitats bàsiques.