Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga una mejor experiencia de usuario. Las cookies no se utilizan para recoger información de carácter personal. Si continúa navegando se considera que acepta su uso. Para más información consulte nuestra política de cookies.
COVID-19. Les sol·licituds d’ajornament de les cotitzacions a la Seguretat Social corresponents a les empreses i treballadors autònoms que tinga assignats l’Autoritzat RED s’han de presentar únicament a través d’este servici.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
Este servici permet sol·licitar, per Registre electrònic, l’ajornament de les quotes o els deutes contrets amb la Seguretat Social.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
Este servici permet el pagament amb targeta bancària de dèbit o crèdit de tots aquells deutes amb la Seguretat Social en via voluntària no ingressats en termini reglamentari, els deutes en via executiva i els deutes que hagen sigut objecte de reclamació de deute.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
A través d'este servici es podrà sol·licitar, per Registre electrònic, la moratòria, el diferiment o l'exempció del pagament de quotes establides com a mesura pal·liativa dels danys o perjuís causats per una circumstància d'índole excepcional que afecta determinats sectors d'activitat en un àmbit geogràfic.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
A través d’este servici es podrà sol·licitar, per Registre electrònic, el reintegrament total o parcial de les quotes ingressades per error, en els termes i supòsits fixats reglamentàriament, en el Règim General i Assimilats.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
A través d'este servici es podrà sol·licitar la devolució d'ingressos indeguts corresponents al Règim a què estiguen adscrits els treballadors, així com consultar l'estat de l'expedient a què haja donat origen la sol·licitud d'ingressos indeguts.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
A través d'este servici es pot consultar en línia, obtindre i/o imprimir un informe sobre l'existència o inexistència de deutes amb la Seguretat Social. Si hi accedix sense certificat digital, se li enviarà l'informe per correu postal.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
A través d'este servici, les persones físiques que tenen assignat un número d'afiliació a la Seguretat Social (NAF) podran obtindre i/o consultar en línia un certificat en què es recull la informació relativa a l'existència o no de deutes contrets amb la Seguretat Social, independentment del Règim a què estiguen adscrites.
Novetat per a treballadors per compte propi:
Possibilitat d’obtenir el document d’ingrés de quotes fora de termini amb un 10% de recàrrec durant tot el mes següent a l’acabament del termini reglamentari.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
Este servici permet visualitzar i consultar tots els deutes o liquidacions pendents de pagament amb la Seguretat Social i obtindre un rebut de pagament amb el número de compte de l'entitat financera on haurà de fer l'ingrés.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
Este servici permet sol·licitar, per Registre electrònic, el fraccionament del reintegrament de prestacions indegudament percebudes.