Este lloc web utilitza cookies perquè vosté tinga una millor experiència d’usuari. Les cookies no s’utilitzen per a recollir informació de caràcter personal. Si continua navegant es considera que n'accepta l'ús. Per a més informació consulte la nostra política de cookies.
Va a abandonar el portal. Si se ha identificado con certificado le recomendamos que cierre su navegador
Este servici permet presentar, per Registre electrònic, la sol·licitud d’autorització d’un Organisme o administració Pública i/o la sol·licitud d’alta, baixa d’usuaris i variacions de dades d’un Organisme o Administració Pública en els servicis de Cessió de Dades per a administracions públiques que siguen competència de la Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS).
Entitats i Organismes dotats de personalitat jurídica, excepte en el cas de l'administració central de les CA, que es podrà atorgar a les conselleries o a òrgans de rang similar, i l'Administració General de l'Estat, que es podrà atorgar a òrgans de rang no inferior al de direcció general.
Pròxims passos
Una vegada fet el tràmit, rebrà un “justificant de recepció” en format PDF.
Si no rep el missatge de confirmació o rep un missatge d'error o deficiència de la transmissió, s'haurà de fer la presentació en un altre moment o utilitzar altres mitjans.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
El acceso a este servicio estará habilitado únicamente cuando se identifique como entidad