Contenido principal

Expediente previo de incapacidade permanente ou lesións permanentes non incapacitantes de accidente de traballo ou enfermidade profesional < Volver

Este servizo permite ás mutuas colaboradoras coa Seguridade Social presentar os datos e a documentación, que non sexa médica, para solicitar o inicio do procedemento de incapacidade permanente ou de lesións permanentes non incapacitantes (LPNI), derivado de continxencias profesionais, e conformar o expediente previo.

Acerca deste trámite

A quen vai dirixido

  • Persoas xurídicas -mutuas colaboradoras coa Seguridade Social- que teñen asignado un código de identificación fiscal (CIF).
  • Persoas físicas, en nome e representación da mutua colaboradora coa Seguridade Social, que teñen asignado número de identificación fiscal (NIF).

Que permite realizar

Este servizo permite presentar os datos e a documentación, que non sexa médica, para solicitar o inicio do procedemento de incapacidade permanente ou de lesións permanentes non incapacitantes (LPNI), derivado de continxencias profesionais, e conformar o expediente previo.

Que necesita para realizalo

  • Datos da mutua.
  • Datos da empresa de traballador.
  • Datos do traballador e do accidente de traballo ou da enfermidade profesional.
  • Anexar a documentación pertinente.

Hai que ter en conta

O historial clínico non se presenta a través deste formulario senón a través do formulario “Presentación de informes médicos”

O tamaño total da documentación que hai que anexar non pode superar os 5 Mb.

Próximos pasos

Unha vez realizado o trámite recibirá unha “notificación de recibo” en formato PDF.

Se non recibe a mensaxe de confirmación ou, conforme o caso, recibe unha mensaxe de erro ou deficiencia da transmisión, deberá realizarse a presentación noutro momento ou utilizar outros medios.

Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.

Acceso directo a trámites

Complementary Content
${loading}