Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga una mejor experiencia de usuario. Las cookies no se utilizan para recoger información de carácter personal. Si continúa navegando se considera que acepta su uso. Para más información consulte nuestra política de cookies.
A causa de l’actualització d’este servici, és possible que necessite revisar la seua configuració. Per a més informació, pot consultar la nova versió del Manual d’Usuari IFI Web. Transmissió / recepció de fitxers.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
A través d'este servici les Administracions i Organismes Públics acollits al sistema simplificat de liquidació i pagament de quotes poden accedir als informes de "recaptació" i "regularització" corresponents a cada recaptació mensual.
NOU SERVICI A010 - Informe sobre reducció de jornada per COVID-19 a instància treballador. Este servici facilita un informe sobre si els treballadors sobre els quals es demana informació disposen d’una reducció de jornada i en quin percentatge a pròpia sol·licitud del treballador com a conseqüència de l’epidèmia COVID-19.
NOU SERVICI A006: Modificació en el format de registre 3 del fitxer de petició – A continuació del DNI/NIE, en lloc de transcriure el nom de la persona titular d’este, sense afegir espais en blanc, s’ha de transcriure la data a partir de la qual es vol obtenir la informació requerida, posant en primer lloc l’any (4N), a continuació el mes (2N) i finalment el dia (2N), p. ex.: 20180502, i amb el mateix format data fins a. Ex. fitxer registre 3: 3155555555552018050120190131. Període màxim 12 mesos.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
Este servici permet la cessió, per part de la TGSS o de l'INSS, a altres Administracions i Organismes Públics, de determinada informació necessària per a exercir les seues funcions, amb subjecció al que establixen la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre (BOE del 14/12), i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic; s'efectua la sol·licitud mitjançant un fitxer de text i s'obté la resposta en un fitxer del mateix tipus.
Per a accedir a este servici, comprove els requisits tècnics necessaris.
Este servici permet la cessió, per part de la TGSS, a altres Administracions i Organismes Públics, de determinada informació necessària per a exercir les seues funcions, amb subjecció al que establixen la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre (BOE del 14/12), i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic; s'efectua la sol·licitud mitjançant un formulari que s'ha d'omplir en pantalla i del qual s'obté la resposta en un fitxer tipus "pdf".