Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga una mejor experiencia de usuario. Las cookies no se utilizan para recoger información de carácter personal. Si continúa navegando se considera que acepta su uso. Para más información consulte nuestra política de cookies.
A causa de l’actualització d’aquest servei, és possible que necessiti revisar la seva configuració. Per a més informació, pot consultar la nova versió del Manual d’Usuari IFI Web. Transmissió / recepció de fitxers.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
A través d'aquest servei les Administracions i Organismes Públics acollits al sistema simplificat de liquidació i pagament de quotes poden accedir als informes de "recaptació" i "regularització" corresponents a cada recaptació mensual.
NOU SERVEI A010 - Informe sobre reducció de jornada per Covid-19 a instància treballador. Aquest servei facilita un informe sobre si els treballadors sobre els quals es demana informació disposen d’una reducció jornada i en quin percentatge a pròpia sol·licitud del treballador com a conseqüència de l’epidèmia Covid-19.
NOU SERVEI A006: Modificació en el format de registre 3 del fitxer de petició – A continuació del DNI/NIE, en lloc de transcriure el nom de la persona titular d’aquest, sense posar-hi espais en blanc, s’ha de transcriure la data a partir de la qual es vol obtenir la informació requerida, posant en primer lloc l’any (4N), a continuació el mes (2N) i finalment el dia (2N), p. ex.: 20180502, i amb el mateix format data fins a. Ex. fitxer registre 3: 3155555555552018050120190131. Període màxim 12 mesos.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
Aquest servei permet la cessió, per part de la TGSS o de l'INSS, a altres Administracions i Organismes Públics, de determinada informació necessària per exercir les seves funcions, amb subjecció al que estableixen la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre (BOE del 14/12), i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic; s'efectua la sol·licitud mitjançant un fitxer de text i s'obté la resposta en un fitxer del mateix tipus.
Per accedir a aquest servei, comproveu els requisits tècnics necessaris.
Aquest servei permet la cessió, per part de la TGSS, a altres Administracions i Organismes Públics, de determinada informació necessària per exercir les seves funcions, amb subjecció al que estableixen la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre (BOE del 14/12), i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic; s'efectua la sol·licitud mitjançant un formulari que s'ha d'emplenar en pantalla i del qual s'obté la resposta en un fitxer tipus "pdf".