Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga una mejor experiencia de usuario. Las cookies no se utilizan para recoger información de carácter personal. Si continúa navegando se considera que acepta su uso. Para más información consulte nuestra política de cookies.
Zerbitzu hau eguneratu denez, baliteke konfigurazioa berrikusi behar izatea. Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu IFI Web Erabiltzailearen Gidaliburua. Fitxategiak transmititzea / jasotzea.
Zerbitzua erabili ahal izateko, begiratu zer baldintza tekniko bete behar diren.
Zerbitzu honen bidez likidatzeko eta kuotak ordaintzeko sistema erraztuaren barruan dauden Administrazioak eta Erakunde Publikoak hileko diru-bilketa bakoitzari dagozkien "diru-biltze" eta "erregularizazio" txostenetara sar daitezke.
A010 ZERBITZU BERRIA - COVID-19aren ondorioz langileak eskatuta lanaldia murrizteari buruzko informazioa. Zerbitzu honek txostena ematen du honi buruz: informazioa eskatzen den langileak lanaldi-murrizketa duen eta zein ehunekotan eskatu duen langileak berak COVID-19 epidemiaren ondorioz.
A006 ZERBITZU BERRIA: Aldaketa eskaera-fitxategiaren 3. erregistro-formatuan – NAN/AIZ zenbakiaren ondoren, haren titularraren izena transkribatu ordez, eskatutako informazioa zein datatik aurrera lortu nahi den adierazi beharko da, hutsunerik gabe, lehenbizi urtea (4N), ondoren hilabetea (2N) eta, azkenik, eguna (2N), adib.: 20180502, eta formatu berarekin “noiz arte” data. 3 erregistro-fitxategiaren adibidea: 3155555555552018050120190131. Gehieneko epea: 12 hilabete.
Zerbitzua erabili ahal izateko, begiratu zer baldintza tekniko bete behar diren.
Zerbitzu horri esker, TGSSk edo INSSk beren funtzioak betetzeko behar duten informazioa lagatzen diete beste Administrazio eta Organismo Publikoei, abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoak (abenduaren 14ko BOE) eta urriaren 1eko 40/2015 Legeak, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoarenak, xedatzen dutenari jarraikiz, eskaera testu fitxategi baten bitartez gauzatuz eta erantzuna mota bereko fitxategi batean jasoz.
Zerbitzua erabili ahal izateko, begiratu zer baldintza tekniko bete behar diren.
Zerbitzu horri esker, TGSSk bere funtzioak betetzeko behar duen informazioa lagatzen die beste Administrazio eta Organismo Publikoei, abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoak (abenduaren 14ko BOE) eta urriaren 1eko 40/2015 Legeak, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoarenak, xedatzen dutenari jarraikiz; eskaera pantailan bertan bete behar den formulario baten bitartez gauzatuz eta erantzuna pdf fitxategi batean jasoz.