Valore esta página
Valore este contenido

Contenido principal

Servizo de verificación de sinaturas e certificados < Volver

Servizo de verificación da sinatura dixital nos ficheiros asinados por este sistema.

Acerca deste trámite

A quen vai dirixido

A todos os cidadáns.

Qué permite realizar

Verificar a autenticidade e integridade de ficheiros asinados con certificados xerados pola Seguridade Social en formatos PDF, XAdES, CAdES e PKCS#7.

Qué necesita para realizalo

  • Ter un navegador compatible cos applet de Java.
  • Máquina Virtual Java instalada.
  • Estar en posesión do ficheiro que se quere verificar, xa que a verificación se fai no seu ordenador.

A ter en conta

O obxectivo do servizo de verificación de sinaturas e certificados é a comprobación das sinaturas electrónicas dos documentos emitidos pola Seguridade Social, de forma que calquera cidadán poida verificar a autenticidade e integridade destes.

O servizo ofrécese para verificar ficheiros asinados con certificados xerados pola Seguridade Social (formatos PDF, XAdES, CAdES e PKCS#7). Pódense validar, polo tanto, ficheiros asinados con certificados SILCON e con certificados emitidos pola Autoridade de Certificación da Xerencia de Informática da Seguridade Social (ACGISS), en concreto, certificados de selo electrónico de actuación administrativa automatizada e de empregado público. Así mesmo, valídanse os selados de tempos asociados aos documentos, para aqueles casos nos que se necesite comprobar a data en que se realizou cada unha das sinaturas.

No caso dos documentos PDF xerados pola Seguridade Social, tamén pode validar a sinatura dende o seu ordenador. Para iso é necesario configurar previamente o medio de Adobe Acrobat Reader para confiar no certificado raíz da Autoridade de Certificación da Seguridade Social, polo que se facilitan as Instrucións para a verificación de documentos PDF asinados electronicamente.

 

Para acceder a este servizo comprobe os requisitos técnicos necesarios.

Complementary Content
${loading}